O nás

EduPage
Školní poradenské pracoviště Domů ZŠ Dolní Lhota MŠ Dolní Lhota Jídelníček

LVK Karolinka 2022

Jako každým rokem, tak i letos jsme vyrazili na hory! Naučit se lyžovat, doladit svůj styl, ale hlavně prožít s kamarády týden radosti a pohody. Loni nám hory ze známých důvodů nevyšly, takže letos jsme jeli ve velké sestavě dvou ročníků. A bylo to vynikající! Lyžování v Karolince bylo parádní, sjezdovka ve výtečném stavu. Jeden den nám úplně nepřálo počasí, protože padala celkem hustá mlha, ale jinak to bylo bez chyby. Po létech života na Soláni jsme změnili místo ubytování. Zakotvili jsme v hotelu Permoník, který je ve vedlejší vesnici Nový Hrozenkov. Změna to byla zásadní a celkově musím říct, že k lepšímu. Hlavně jídlo bylo vynikající. Kuchaři a celému personálu hotelu patří naše poklony a poděkování.
V úterý jsme vyrazili na odpočinkovou procházku směr Kohútka. Po hodině jsme pochopili, že vůbec neodpočíváme, vzdali jsme se našeho cíle a raději se vrátili zpět. Procházka to ovšem byla moc pěkná.
Celý kurz proběhl ve výborné atmosféře. Všichni se snažili skutečně něco naučit nebo pozměnit. A i když na začátku ukápnula i nějaká ta slza zoufalství (já se to nikdy nenaučím!!!), po třech dnech jezdili všichni na vleku a brázdili šikovně svah.

Lyžaři, byli jste šikovní a patří vám pochvala!   :-)   Tak třeba za rok se potkáme s některými znovu.

ZD

Lyžák byl úžasný. Vždycky ráno jsme jeli na svah, na oběd jsme měli výborné jídlo. Našel jsem si spoustu kamarádů. Lyžák byl 9,5/10. Lyžování jsem si užil. LK

Bylo to mega super, moc jsem si to užila. Jídlo bylo taktéž dobré. Nejlepší bylo navštěvování. Zpívali jsme a tancovali. Prostě jsem si to užila a klidně bych tam jela znovu. Dávám tomu 11/10

Bylo to super, moc jsem si to užila a ještě bych tam tak týden zůstala. Jídlo bylo dobré, ale nejvíc se mi líbily večerní návštěvy a lyžování. Dávám tomu 11/10

Bylo to moc krásné, kéž by jsme tam ještě byli. Jídlo bylo moc výtečné a pokoje byly krásné. Večerka ve 22:00, no prostě bezva. Měli jsme jednu diskotéku se všemi a spousty diskoték na pokoji. :) Škoda, že těch diskoték nebylo více, moc mě to bavilo. Postel se mi moc líbila a já jako velký spáč ji můžu doporučit. S učiteli byla zábava a se svým týmem jsem byla moc spokojená. No prostě to bylo fakt super!!! Chtěla bych se vrátit do minulého týdne. :(

Všichni jsme se rozdělili na 5 družstev. V 1. družstvu byli ti nejlepší a v 5. družstvu byli úplní začátečníci. My jsme byli v 5. družstvu, jelikož jsme stáli na lyžích poprvé. Hned první den jsme se začali učit, jak se obout do lyží a jak správně stát. Za chvíli jsme se přesunuli na mírný kopec, kde jsme se začali učit obloučky. Nikča se dostala do 4. družstva a Denča dále zůstala v pátém družstvu. Přesunuli se na dětské lano, kde se učili stále, jak dělat obloučky. Třetí den Denča vyrazila na velkou sjezdovku. Pomalu jela obloučky až dolů. Další dny už to bylo jen lepší. Tímto chceme poděkovat panu učiteli Starému a panu učiteli Doleželovi, že to nevzdali a naučili nás lyžovat.  !!MOC DĚKUJEME!! ND + DR

Po asi tříhodinové cestě autobusem jsme konečně dojeli do cíle, k hotelu Permoník. Přiznám se, hodně jsem se těšila na sníh, jenže tam byl jenom tenký poprašek, ale alespoň tam nebyla taková zima. Když jsme konečně vyšlapali asi 100 schodů i se všemi zavazadly, tak jsme se ubytovali. Ubytování bylo opravdu super! Další den jsme jeli ski busem do lyžařského areálu Karolínka. Tam jsme se přezuli do lyžáků a lyží a hurá lyžovat! Bylo to moc supééér! Byli jsme rozděleni do pěti skupin. Lyžovali jsme až do dvou hodin, pak následoval oběd, potom odpočinek a poté období návštěv. Návštěvy byly největší drama, od liskačů, dupačů, až po vylézače oknem. Pak byla večeře a přednáška o všem možném. Večerka byla v 10 hodin. Lyžák jsem si moc užila!!! AN

Bylo to super. Kromě toho, že kluci dělali hovadiny a jednou jsme měli večerku dřív, než normálně. Lyžování bylo dobrý, jednou jsem spadla a měla jsem naraženou nohu. Jídlo bylo chutný a moc dobrý. AW

Nejlepší část z celého dne byly návštěvy. Sešlo se nás zhruba 10 na jednom pokoji a hráli jsme různé hry. Bohužel večerka byla do 22:00, takže jsme neměli moc času, ale i tak jsme si to užili. Skvělé taky bylo lyžování. Vždycky nám hezky vyšlo počasí. Ráda bych se tam vrátila klidně ještě na měsíc, ale i se všemi, co tam byli. :)   ZK

Celkově jsem si to tam hrozně moc užil. Zážitek který si budu nejdéle pamatovat je jasný. Dveře. Je nádherný den a já jdu do pokoje, když najednou za mnou běží mohutný Lukáš. Rychle jsem zavíral dveře, když v tom někdo zatlačil z druhé strany a najednou křup, pant se ulomil. A začalo spravování. Přišel pan učitel Starý, který nám ten pant opravil a bylo to v pohodě. Průšvihů jsem měl víc. Například: cestování oknem, zaspání schůzky, rozbité dveře atd.. Každopádně hotel hodnotím 9/10 a sjezdovku hodnotím 10/10. RM

Fotogalerie

Závody

Tři bratři   :-)

Střípky ze života

14.00 hodin Vesele i Vážně o Víkendu

naše hlasy   :-) od reálného času vysílání 14:11:05

Diplom pro Lyžařský areál v Karolince 14. 1. 2022

Na hory jsme pospíchali, abychom si u Vás užívali.
Krásnou skvělou lyžovačku, jezdili jsme po sluníčku.
Sněhu z děl jsme měli dost, carvovali pro radost.
Jezdili jsme jako draci, užívali si legraci.
Kofča, pizza, kyselica k lyžování byly špica.
Za skvělé podmínky a upravené sjezdovky
děkují žáci a učitelé ze Salmovky.

Diplom pro hotel Permoník 14. 1. 2022

Osazenstvo Permoníku, patří Vám nejvíce díků.
Za luxusní pochutnání. Skvělá jídla, co jinde nejsou k mání.
Vystoupáme stery schody, hodíme se do pohody.
Po náročném lyžování pokojíčky klid a spánek chrání.
Za krásné a skvělé podmínky děkujeme
a hodně zdraví vinšujeme.
Za kuchyni lepší než domácí, za péči starostlivou
děkují instruktoři, žákyně i žáci
Za rok se těšíme na shledanou.