ZŠ a MŠ Blansko, Salmova 17

ZDRAVÁ ŠKOLA - ŠKOLA PRO ŽIVOT

Domů

Školní události - LVK Soláň 2011

Přijeli jsme na místo a rozdělovali se chatky. Jenom jsme si vybalili a šli jsme na svah. Na svahu nás rozdělovali do skupin. Prvních pár dnů bylo moc škaredě všude blato a žádnej sníh. Ve středu konečně žačal padat sníh padalo celou dobu až do pátku napadlo tak 10 cm srážek. Jezdily jsme ráno na svahu s kotvou, která měla 700m. Odpoledne jsme jezdili na severním svahu s pomou ,která měla jenom 300m.Každý den byla kontrola úklidu v chatkách první místo z kluků vyhrála chatka č.5 což jsme byli my. Každý večer byla večerka v 21:45. Každý večer se ta večerka měla posunout o čtvrt hodiny ,ale bohužel se to žádný večer nepovedlo - někdo vždycky porušil večerku,takže se nic neprodlužovalo :(  Ve čtvrtek nám vedoucí prodloužily večerku na 22:05 ,ale bohužel se to zase nepovedlo - jak napadl sníh tak někdo házel koule do oken vedoucího, takže byla večerka v 21:40 :( V pátek jsme měli večerku o půl jedenácté a byla diskotéka a já jsme měl s BREAKEM vystoupení moc se mi ten lyžák líbil. DB

Na horách se mi líbilo hlavně to, že jsme chodili spát tak v 10 hodin, ale i tak jsme se nevyspaly :D a budíček byl na mě moc brzy. Lyžování bylo super. Jezdili jsme na jinou sjezdovku než na kterou jsme měli jezdit. Byla tam kotva, tak jsem se na ní aspoň naučila jezdit. Jídlo bylo moc dobré ale nejlepší byly tlusté pendreky co sme si tam kupovaly. Kluci hrály wrasling a když jsme přišly bodovat úklid, tak Laďovi roztrhly trenky :D. Diskotéka byla taky moc super ale trošku krátká. Odjezd byl nejhorší, protože mi mrzly prsty u noh a navíc se mi nechtělo pryč. Vydržela bych tam ještě hodně dlouho. Klidně bych se tam vrátila. :) VK

Na lyžáku mě bavil severní svah (300m) a vrchol(700m) taky ,ale sever byl lepší. Byl jsem v 1 družstvu. Radost mi udělalo že jsme byli 1. v uklidu, odměny byli blbý!!!!! Každej večer u nás byl Jirka a dělal wrastling. JD

Na horách se mi nejvíc líbilo spaní. :) A potěšilo mě, že jsem byla v první skupině.Pořád jsem padala.Jeden den šestkrát.Taky byla dobrá diskotéka.Vadilo mi že osmáci pořád lezli na náš balkon.Jídlo mi strašně chutnalo.Čaj byl taky dobrej.Bavilo mě to tam.Ještě bych tam chtěla někdy jet.Byly sme chatka 9.Žáža,Venda,Áňa,Kikina a já.A vyhráli jsme 1. místo v uklízení.Měli jsme 65 bodů. KP

Na horách mě to bavilo.Každý den jsme vstávali v 7:20 hod. pak jsme se převlékli a uklízeli,protože pak chodila komise hodnotit pořádek.Soutěž pořádku vyhrála naše chatka :).Pak jsme šli na snídani a ze snídaně hned do skibusu která nás odvezla na sjezdovku.Tam jsme si udělali dvojice a jezdili.Pak nás skibus odvezl zpátky a šli jsme na oběd.Potom jsme měli polední klid a pak šli znova lyžovat ale na vlek u chatek.Takhle to bylo každý den až do středy.To by můj nejhorší zážitek.Snowboardista mě srazil a já spadla na koleno.Na nohu sem nemoha došlápnout a tím pro mě lyžování skončilo :(. Zbytek lyžáku sem ležela na chatce :( AZ

Když jsme nastoupili do autobusu jeli jsme dvě a půl hodiny. Když jsme dorazili na Soláň bylo tam bláto. Každá skupina dostala klíče od chatky a pak jsme začali vybalovat oblečení. Začínali jsme večeří.Měli jsme guláš.Vařili tam výborně a každý den jsme pili čaj. No a další den jsme šli lyžovat. Já jsem byla 3. skupina takže jsme zacínali na malém kopci. Další dny jsme jezdili na větším vleku,na který jsem se bála jet.Ale nakonec jsem tam jezdila. A poslední den byla diskotéka. Ta byla nejlepší. A v sobotu jsme balili oblečení a lyže. Domů jsme přijeli ve dvě hodin odpoledne. Přišla si pro mě babička a strejda. KN

Lyžařský výcvik začal cestou v autobuse. Netrvalo to ani tak dlouho, jak jsem si myslela. Autobus zastavil na parkovyšti před sjezdem pro malé děti. Ušly jsme několik metrů, takže by se dalo říct, že to bylo přímo u chaty moravia. Pan Učitel Krejčíř nás všechny svolal k hlavní budově z restaurací. Postupně nám předával klýče od chatek. Zklamalo mě, když řekl, že musíme být po pěti, protže nás mělo být šest. Rozřřazovalo se asi dvě hodiny potom, co jsme se ubytovali. Šlo to celkem dobře. Když jsme z jedničkou jely hned třetí den na kotku skybusem, byla jsem ráda, že si pořádně zalyžuji. Ale nejvíce se my na horách líbil odjezd domů. Paní učitelka rybářová říkala, že jsme doleji celkem rychle a brzo. Nejhorší byli ale úklidy. A ke všemu za body! TF

Na horách jsme lyžovali na 300 metrové sjezdovce a na 800 metrové.Chatku jsme měli z balkónem a měli jsme hezký výhled na Karolínku. Dostávali jsme každý den čaj a dobrá jídla.Od středy tam napadlo 40 cm sněhu a začali zasněžovat sjezdovky, které nebyli v provozu.Třetí den jsme šli na procházku.Naučil jsem se tam dobře lyžovat, ale předposlední den jsem si obrazil levou ruku a nemohl jsem lyžovat.Jak jsme odjížděli, tak jsme museli nosit zavazadla na kilometr vzdálenou zastávku kvůli sněhu.Bylo to tam moc hezké.:) VŠ

Žaneta vzala Vendě ten nejlepší polštář a Vendy se naštvala.A bez osmáků by tam nebyla sranda. VH